Reguli noi la Evidența Populației: Programare telefonică pentru eliberarea actelor de identitate

Direcția Publică Comunitară Locală de Evidență a Persoanelor Târgu Jiu anunță că în perioada 16-31 martie vor fi aplicate noi reguli de lucru cu cetățenii, situație impusă de criza generată de coronavirus.

Astfel:

– accesul cetățenilor în sediul instituției va fi admis NUMAI în programul cu publicul afișat

 – Numărul solicitanților de la ghișeele instituției, în același timp, va fi fi limitat la maxim 6 persoane

 – zona de așteptare va fi în exteriorul clădirii, în aer liber

Cetățenii sunt rugați să urmeze întocmai indicațiile personalului care asigură pază și ale funcționarilor.

Primiri documente – eliberat documente

Marți: 9:00-12:00       14:00-15:30

Joi:    15:00-18:00      10:00-12:30

La Serviciul Stare Civilă, în perioada menționată, se vor primi și soluționa doar următoarele timpuri de solicitări: naștere (înregistrare nou-născuți de la maternitatea Târgu Jiu), căsătorie (primiri documente și oficieri) și decese (zilnic între orele 10:00-12:00).

Cereri pentru eliberarea actului de identitate pentru cetățenii care nu dețin act de identitate în termenul de valabilitate sau expiră până la finalul lunii, doar cu programare prealabilă la numărul de telefon 0371/502.422, zilnic, în intervalul orar 9:00-11:00. Fac excepție persoanele care pot justifica, cu documente, eliberarea actului de identitate sau înscrierea vizei de reședință pentru alte situații decât cele anterior menționate.

Articolul precedentMinistrul Internelor, precizări importante: Cine va intra obligatoriu în carantină, cine este contactul direct
Articolul următorDeclarație oficială! Școlile rămân închise până după Paște