Primarul municipiului Târgu Jiu, Marcel Romanescu, a dat asigurări că documentul trimis la Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) pentru avizare, în cazul noii organigrame de la Poliția Locală, nu a fost o ciornă. Precizarea vine după ce în presă au apărut informații conform cărora documentul trimis ANFP spre avizare era o simplă ciornă neasumată de primarul municipiului. Edilul ține morțiș să schimbe actuala formă în care este organizată instituţia subordonată primăriei, declarând, în nenumărate rânduri, că ar trebui ca Poliţia Locală să aibă mai mulţi oameni în stradă şi mai puţini şefi în birouri. Romanescu a precizat că ANFP nu i-a transmis că s-ar fi comis greșeli în organigramă, dar va purta o discuţie cu șefa Serviciului de Resurse Umane, Camelia Grecu. Primarul nu a exclus ca informațiile apărute în în presă să fi pornit chiar de la șefii din Poliția Locală care își vor pierde funcțiile.“Vom vedea exact dacă sunt anumite aspecte care nu mi-au fost prezentate, dar după o discuţie prealabilă pe care o am cu doamna de la Resurse Umane. Sunt documente care se înaintează la ANFP pentru avizare, înainte de a intra la şedinţa de Consiliu Local. Dacă cineva a greşit în întocmirea acestor documentaţii, va suporta măsurile legale. Eu vreau să cred că nu a greşit nimeni şi că este doar o poziţie a celor care poate îşi vor pierde funcţiile de conducere. Este clar că în acest moment numărul funcţiilor de conducere o să scadă la nivelul Poliţiei Locale, iar unii vor fi pe poziţie de execuţie. Normal că nu este confortabil, dar pentru cetăţeanul din municipiul Târgu Jiu mă interesează foarte mult omul în stradă, nu cel care stă în birou, pentru că acea coordonare de la Poliţia Locală, mai ales pe ordine publică, trebuie să se facă în mod unitar, nu cu 5 şefi de serviciu care să-şi coordoneze fiecare bucăţica lui de sector. Trebuie făcută o coordonare unitară, pentru că, în cele 12 luni, au demonstrat că nu este tocmai o coordonare eficientă în cadrul Poliţiei Locale”, a declarat Romanescu la Radio Infinit. Potrivit noii organigrame, în loc de cinci şefi de serviciu, câţi există în prezent, va rămâne unul singur.