Director Poșta Română: Beneficiarul cardului de energie poate suna pentru a chema poștașul acasă să-i încaseze factura

Valentin Ștefan, directorul Poștei Române, a anunțat că instituția pe care o conduce a cumpărat cele 7.000 de terminale mobile pentru angajații care vor încasa facturi cu cardurile de energie din 20 februarie. Astfel, beneficiarii vor putea achita și de la domiciliu.

Majoritatea beneficiarilor de carduri de energie sunt și clienții noștri. Adică sunt fie pensionari și le ducem pensiile acasă, sunt fie persoane care primesc ajutor social sau alt tip de ajutor din partea statului, așa că există deja o legătură între angajatul poștei și persoana respectivă, se știe un nr. de telefon, se cunosc. Dacă există o persoană care nu cunoaște poștașul, atunci acea persoană poate să sune la call-centerul pus la dispoziție de Poșta Română la nr de telefon 031.9966 și poate să ceară să vină un poștaș acasă și să-i încaseze factura. E un serviciu nou pentru noi și avem puține emoții să nu pierdem vreo solicitare. Așa cum un coleg al nostru știe că trebuie să ducă o scrisoare la o anumită adresă, poate să meargă fizic acolo fără să ducă nimic”, a precizat, pentru Digi 24, Ștefan.

Articolul precedentRotaru, încrezător înainte de FCSB – CSU Craiova. Ce spune despre arbitraj omul de afaceri
Articolul următorPonta: Cu domnul Ciolacu am o bună comunicare. Sper ca anumite proiecte să fie reluate după ce devine premier