Președintele PSD Gorj, Mihai Weber, a anunțat că, în urma amendamentului depus de el în Parlament, proiectul <<Drumul expres Târgu Jiu – Hațeg – Deva – A1>>, continuare a Drumului expres Craiova – Târgu Jiu, a fost introdus în Master Planul General de Transport și în Planul Investițional pentru perioada de programare 2021 – 2030.
În urma interpelărilor făcute către ministrul Transporturilor, dar și în urma amendamentului pe care l-am depus în Parlament, în legătură cu extinderea proiectului <<Drum expres Craiova-Târgu-Jiu>> până la Deva, am avut câștig de cauză, proiectul fiind inclus în Master Planul General de Transport.
În răspunsul primit la ultima interpelare făcută către ministerul Transporturilor se precizează că „proiectul <<Drum expres Târgu Jiu – Hațeg – Deva – A1>>
Drumul expres Târgu-Jiu – Hațeg – Deva – A1 capătă contur
În urma interpelărilor făcute către ministrul Transporturilor, dar și în urma amendamentului pe care l-am depus în Parlament, în legătură cu extinderea proiectului „Drum expres Craiova-Târgu-Jiu” până la Deva, am avut câștig de cauză, proiectul fiind inclus în Master Planul General de Transport.
În răspunsul primit la ultima interpelare făcută către ministerul Transporturilor se precizează că ‘proiectul <<Drum expres Târgu Jiu – Hațeg – Deva – A1>>’ a fost introdus în Master Plan și în Planul Investițional pentru perioada de programare 2021 – 2030.
<<La nivelul CNAIR SA se vor întreprinde demersurile necesare pentru identificarea sursei de finanțare a acestui obiectiv de investiție>>, se mai precizează în răspunsul Ministerului Transporturilor”, a transmis deputatul Weber.
Istoric
Șeful PSD Gorj se irită de fiecare dată când simte că opozanții politici ar încerca să-și atribuie meritele ipoteticului, încă, Drum expres Craiova – Târgu Jiu, însă, timp de trei ani, ca om politic cu influență la București, cu PSD la guvernare, nu a reușit să urnească lucrările la centura ocolitoare a municipiului Târgu Jiu, chiar dacă electoral l-a plimbat pe Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor de atunci, pe șantierul abandonat.
Trebuie știut, investiția amintită (centura ocolitoare) este apanajul autorităților centrale, de la București se alocă banii necesari și tot instituțiile statului de acolo organizează licitațiile.