Protecția Consumatorilor, adresă de e-mail destinată doar reclamațiilor clienților băncilor

 

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a anunțat lansarea unei adrese speciale de e-mail prin care se dorește sprijinirea consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele şi să îi determine să ajungă într-o situaţie financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat.
Potrivit unui comunicat, la adresa de e-mail [email protected] consumatorii pot semnala probleme de tipul: creşterea exagerată a ratelor şi, ca atare, a gradului său de îndatorare, faţă de momentul contractării creditului; creşterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale; prezentarea, la momentul ofertării, doar a soluţiei de rambursare cu rate egale (ponderea în rată fiind de 75% dobândă şi 25% sold principal), fără a i se pune la dispoziţie mai multe posibilităţi de rambursare pentru a alege, În cazul în care consumatorul doreşte să semnaleze astfel de situaţii, trebuie să ataşeze următoarele documente scanate: contractul şi scadenţarul iniţial; valoarea actuală a ratei; notificările primite de la bancă; venitul net al titularului, la momentul contractării şi în prezent; corespondenţa avută cu banca.
Articolul precedentTârgu Jiu: Pregătiri pentru vară. Dezinfecție și dezinsecție în piețele orașului
Articolul următorGorj: A anunțat dispariția mamei la o săptămână de la plecarea ei de la domiciliu