Nemulțumiri mari ale cetățenilor din orașul gorjean Rovinari, aceștia reclamă calitatea apei de consum livrată de operatorul local în domeniu. Problema este veche, până nu demult SC Apă Canal Salubritate SRL Rovinari, firmă a primăriei din localitate, a alimentat comunitatea și cu apă din forajele proprii, procesul tehnologic folosit fiind găsit vinovat pentru mâlul care ajungea în casele oamenilor. Anterior preluării serviciilor de către SC ApaRegio SA s-a promis rezolvarea neajunsurilor și o scădere a prețului pentru consumatori, însă prima facturare făcută de noua societate a scos la iveală o creștere a tarifelor, nicidecum o reducere a acestora. Totodată, rovinărenii au aflat cu stupoare că vor trebui să achite mai mult pentru canal decât pentru apă. Noile prețuri practicate, 3,07 lei metrul cub canal și 2,64 de lei metrul cub de apă, cu TVA, înseamnă bani mai mulți din buzunarele cetățenilor, consumatori care la scurt timp aveau să constate că în privința calității serviciilor nu s-a schimbat absolut nimic și la robinet curge aceeași apă ruginie, plină de depuneri. ”M-am săturat să închid ochii! De las că merge și așa, e sătulă lumea! Vor să le plătesc servicii, vreau să-mi ofere servicii de calitate. Eu nu am plăți restante către ei, așa că vreau să fie respectat contractul de distribuție, scrie APĂ POTABILĂ, vreau să mi se livreze apă potabilă, pentru că asta plătesc!”, a răbufnit, pe rețelele de socializare, o gospodină. Paradoxal, Direcția de Sănătate Publică Gorj a anunțat săptămâna trecută că a efectuat verificări în ceea ce privește apa ajunsă la consumatorul din județ. Potrivit DSP Gorj, a fost verificată prin analize calitatea apei potabile, a apei menajere, dar și a apei în industria alimentară. Concluzia transmisă a fost că nu au fost înregistrate probleme ce țin de calitatea apei și nu au fost îmbolnăviri în rândul populației, ca urmare a consumului de apă.
Acasă Principale Dezvăluiri Revoltă la Rovinari! Aparegio a majorat factura, dar la robinet curge boală...