Bate vântul falimentului prin ograda clubului de fotbal Pandurii Târgu Jiu și nimeni nu vede o soluție concretă care să ducă la salvarea brandului sportiv numărul unu al Gorjului, chiar dacă, în declarații de presă, se vorbește despre viitor.La Pandurii, 50 de lei sunt mari, înseamnă banii pentru un drum de Motru, acolo unde mai trebuie tușat terenul de joc.Nu se găsesc întodeauna, triste vremuri pentru un club care până nu demult impunea respect în Europa.
Clubul și-a vândut o parte dintre mașini, câteva dintre ele erau ruginte și defecte, se caută cu disperare orice sursă de venit care să mai prelungească zilele echipei.Antrenorii de la juniori sunt neplătiți cu lunile, ceilalți angajați se află în aceeași situație, numai Condescu știe din ce joben a scos sumele necesare deplasărilor și organizarea meciurilor de la Motru.La Pandurii s-au întâmplat miracole, organizarea unui meci ”pe teren propriu”, la Motru, costă clubul 9.500 -10.000 de lei, bani care înseamnă arbitraj, observator, ambulanță, firmă de pază și alte cheltuieli.Oficial, de la 1 decembrie s-a închiriat și ”autocarul cel mic”.Marin Golea, administratorul special al clubului, căuta de ceva timp mușterii, parteneri care să fie dispuși să plătească 3.000/lunar, dar și să repare mijlocul de transport.Era defect, nu existau bani pentru remedierea problemei.
Autobuzul M3, marca Jinlu, tipul Golden Dragon, anul fabricației 2007, număr de îmatriculare Gj-12-PAN, proprietatea clubului Pandurii Lignitul Târgu Jiu, a fost închiriat pentru douăsprezece luni Trustului Pentru Servicii cu Utilaje Diverse, cu sediul social în București și punct de lucru în Târgu Jiu.Vorbim despre o societate despre care să știe că ar fi a lui Nicolae Sarcină, firmă ce plătește lunar pentru închirierea autocarului 3.600 de lei, cu TVA inclus.
Ca o comparație, pe piața taximetriei, închirierea unei mașini, pentru efectuarea servicii de taxi, costă 100 de lei/cash, zi.