Managerul Spitalului din Târgu Jiu spune că bolnavii sunt mulțumiți de mâncarea primită

Spitalul Județean de Urgență Târgu Jiu nu va apela la serviciile unei firme de catering, conducerea unității considerând că mâcarea preparată în spital este calitativ superioară. Toți pacienții din România primesc chestionare de satisfacție, unde trebuie să evalueze calitatea actului medical și a regimului hotelier de care au beneficiat pe perioada internării. Opiniile exprimate de bolnavii din SJU Târgu Jiu întârească decizia șefilor cu privirea la continuarea politicii alimentare prin cantina proprie. În luna ianuarie, 1049 de pacienți au acordat calificative mâncării primite în spital. 526 au apreciat că a fost foarte bună, 384 bună, 119 acceptabilă, 18 au considerat că nu a fost bună, iar doi au spus că nu este comestibilă. Cifrele au fost prezentate de Gigel Capotă, managerul SJU Târgu Jiu.

”Deși se fac aceste raportări de analiză statistică cu chestionarele de satisfacție a pacienților, ele râmâneau undeva și se arhivau bine mersi. Noi trebuie să ținem cont de toate recomandările făcute de pacienții internați, să venim cu cât mai mule îmbunătățiri la modul de servire a mesei”, a precizat Capotă.

Articolul precedentFără număr! Sarcină vrea să bage bani și în echipa de fotbal din Reșița
Articolul următorUn primar din Gorj își etalează mârlănia pe facebook